Співи, музична література з методикою навчання

Самостійна музична діяльність


Свята в закладах дошкільної освіти







Гра на дитячих музичних інструментах

План
1. Музичні іграшки і інструменти в житті дітей.
2.Види інструментів.
3.Завдання навчання.
4.Роль вихователя в навчанні дітей грі на ДМІ.
5. Використання ДМІ в повсякденному житті дітей в дитячому закладі.
Літ-ра:
"Методика музыкального воспитания в детском саду" Н.Ветлугина

Самостійна робота
1.Ознайомлення з методикою роботи  Карла Орфа.
2.Виготовлення саморобного музичного інструмента.

Музично-ритмічні рухи (МРР) -вид музичної діяльності

План
1. Значення музично-ритмічних рухів в формуванні всебічно розвиненої особистості дитини.
2.Завдання дошкільного закладу з музично-ритмічного виховання дітей.
3. Види музично-ритмічних рухів, які використовуються у вихованні дошкільників.
4. Методика навчання музично-ритмічним рухам.
5. Роль вихователя на музичних заняттях з ритміки в різних вікових групах.
Література
"Методика музичного виховання в дитячому садку" Київ 1978р.
С.Шоломович , Рудченко Н., Зінич Р. "Методика музыкального воспитания в детском саду" Киев 1985г. с.88-108
Завдання:
Розробити опорний конспект.

Практичне проведення фрагменту муз.заняття з розучування ігор під інструментальну музику в дошкільному віці
Вимоги
Знати: 
-завдання з музично-ритмічного виховання;
-види рухів під музику;
-знати вимоги до ознайомлення дітей з іграми;
-роль вихователя на заняттях з ритміки в різних вікових групах.
Вміти:
-відібрати гру відповідно до програмових вимог дітей певної вікової групи;
-ознайомити дітей із змістом і правилами гри;
-здійснити керівництво відповідно віку дітей;
-використати прийоми підтримання інтересу до гри.



Немає коментарів:

Дописати коментар